Blade&soul 2-вивчаємо основні особливості гри

56

26 серпня в кореї відбувся реліз нової мультиплатформенної mmorpg “blade&soul 2”, в яку можна пограти на мобільних телефонах (android, ios) і pc через спеціальний лаунчер purple. У даній статті ми якомога більш детально вивчимо різні особливості, механіки і системи гри, а також я висловлю свою думку з приводу деяких моментів.

Інше

Список більш простих речей, які можна описати 1-3 пропозиціями:

  • графіка-тут все просто: гра створювалася на основі движка unreal engine 4 і тому графіка виглядає приємною і “сучасної” як на pc, так і на андроїд, але само собою, не без косяків. До останніх відноситься дальність промальовування і, на мій погляд, вкрай мізерні настройки, де деякі ефекти об’єднані в один пункт без можливості тонкої настройки.
  • квінгон-стандартна система швидкого пересування по світу в стилі польотів в повітрі, бігу по воді, бігу по стінах і т.д. Кожен рух квінгона крім планування в повітрі витрачає витривалість, яка відновлюється з часом або за рахунок зілля. У порівнянні з blade&soul, розробники вирішили додати кілька нових рухів (наприклад ковзання по землі), які поступово відкриваються в міру проходження сюжету.
  • смерть-у разі смерті персонажа ви втрачаєте частину досвіду і є ймовірність “втратити” предмет. Втрачений досвід і предмети можна повернути назад через спеціальний інтерфейс і нпц у великих містах. Кожен день ви можете 5 разів зробити це безкоштовно, а вже потім буде потрібно певну кількість золото або донат валюти (на вибір).
  • крафт-дозволяє створити спорядження, біжутерію, руни для здібностей, різні особливі і унікальні предмети. Для крафта будуть потрібні звичайні або просунуті (вибиваються або створюються через крафт) ресурси. Загалом, досить стандартна і простенька система, з особливостей варто відзначити шанс провалу крафта у деяких предметів.
  • вихованці – підсилюють певні характеристики персонажа і розділені по грейду від сірого до рудого. Чим вище грейд, тим сильніше ефекти і їх загальна кількість. Вихованці випадають з усіма “улюбленої” системи гачі шляхом використання особливих предметів, які видають по сюжетці, за ачівкі, деякі квести, особливу валюту, бойовий пропуск, або купуються у внутрішньоігровому магазині за донат.
  • костюми-підсилюють певні характеристики персонажа і розділені по грейду від сірого до рудого. Чим вище грейд, тим сильніше ефекти, проте їх може бути максимум 3. Костюми видають за сюжетними квестами, деякі можна купити за золото, отримати з рандомної коробки за валюту гільдії або скрафтіть її за монети, одержувані при знищенні костюмів, і, ніби як, їх можна вибити з супротивників. Також деякі костюми можна купити за кешбек внутрішньоігрового магазину.
  • афк-підземелля-на жаль, в грі немає нормальних підземель, тільки афк-підземелля, де гравці можуть фармить певні предмети, вбиваючи елітних і звичайних супротивників. По суті, це просто величезна локація з противниками, в якій гравець кожен день може перебувати 1 годину. Тимчасовий ліміт можна продовжити за допомогою спеціальних предметів.
  • аукціон-передавати предмети можна тільки через аукціон через відсутність торгівлі 1 на 1, і, на жаль, купувати предмети на аукціоні можна тільки за донат валюту. Це вкрай дивне рішення.
  • колекціонування предметів – вже цілком стандартна для подібних ігор система. Гравцеві потрібно заповнювати колекцію предметів, отримуючи в нагороду бонуси до різних характеристик.
  • ачівкі – за виконання різних дій видають різну, часом вкрай корисну нагороду. Ачівок маса і деякі з них прогресують у міру виконання.
  • рейтинг-отриманий досвід і pvp. Залежно від зайнятого місця (в досвіді з 1 по 1000, в pvp з 1 по 100) видають відповідні нагороди. В якості нагород в основному видають баффи, і, на жаль, я не зміг знайти згадку коли саме їх видають, просто згадується “протягом певного проміжку часу”.
  • бойовий пропуск – на момент написання статті в грі присутній простенький бойовий пропуск з двома типами нагород: безкоштовні, платні. Нагороди можна отримати в обмін на спеціальні окуляри, їх видають за виконання різних дій (наприклад, проведи заточку зброї 10 разів). Нагороди містять в собі відразу два предмети, але перший можуть отримати всі, а для другого вже доведеться придбати перепустку.

Автоматизація

На жаль, як і будь-які інші мобільні кросплатформені mmorpg, blade&soul 2 або ж просто bns 2 містить елементи автоматизації ігрового процесу, от тільки в трохи незвичайній формі:

  • стандартний режим прямування до мети – на жаль, так як розробники вирішили зробити персонажів і супротивників фізичними об’єктами, через них неможливо пройти, із-за чого в режимі автоматичного бігу персонаж може впертися в модель противника і просто бігти на місці.
  • стандартний режим автобоя-персонаж гравця сам вибирає противника відповідно до встановлених налаштувань, використовує здібності і різні предмети, систему меча і т.д.
  • ручний режим автобоя – функціонал такий же, як і у автобоя, але працює тільки для однієї мети. Іншими словами, персонаж сам не вибирає супротивників і це потрібно робити гравцеві.

У випадку зі здібностями і предметами персонаж автоматично використовує тільки винесені на панель швидкого доступу, до того ж їх потрібно активувати, утримуючи відповідну кнопку або провівши по ним пальцем вгору (вимикається точно таким же способом, але пальцем потрібно проводити вниз).

Трохи інша ситуація з зіллями відновлення хп. Автоматично можна використовувати тільки початкові зілля, так як інші неможливо будь-яким способом перенести на відведену панель. До того ж, якщо перенести просунуті зілля на панель швидкого доступу, для них неможливо активувати функцію автоматизації.

У підсумку так як сила зцілення початкових зілля невелика, для більш-менш складних битв (наприклад, з міні-босами або босами) доводиться вручну тикати на кнопку використання просунутих зілля. Принаймні я не знайшов інформації про те, як включити автоматизацію просунутих зілля хп.

Класи та здібності

Мабуть, однією з головних фішок bns 2 є система класів, яка прив’язана до зброї, а не персонажу. Таким чином ви можете змінити клас майже коли завгодно просто екіпірувавши відповідні зброю. На момент написання статті в грі поки доступно 6 видів зброї.

  • одноручний меч (бм). Ближній бій.
  • парні рукавички (кфм). Ближній бій.
  • секіра. Ближній бій.
  • лук. Дальній бій.
  • стрічка (форс). Дальній бій.
  • дзвіночок-новий клас зі здібностями зцілення і атаки. Дальній бій.

До кожної зброї прив’язані активні, пасивні і унікальні класові навички, які відкриваються шляхом вивчення спеціальних книг. Книги можна отримати в ході проходження основної квестової лінії, купити у спеціального нвц за часом досить величезну суму, скрафтіть і, ніби як, вибити. Взагалі, здібності відкриваються за вже досить стандартною схемою”накопичи 2 мільярди, щоб купити 1 книгу”.

  • активні-розділені по грейду. Поки у кожної зброї 2 здібності сірого грейда, 2 зеленого, 2 синього, 2 фіолетового і 1 рудого. Деякі здібності працюють тільки в зв’язці з іншими.
  • пасивні-розділені по грейду. Поки у кожної зброї 1 здатність сірого грейда, 2 зеленого, 2 синього, 1 фіолетового і 1 рудого.
  • класові – тут майже всі, як в bns. Наприклад, у бма це блок мечем + особливий удар з блоку , у кфма-перехід за спину і навпаки, у секіри – кам’яний щит. Принаймні у бма і кфма класові здібності витрачають витривалість за кожне застосування.

Варто відзначити, що класові навички у деякої зброї вельми корисні. Наприклад, граючи за кфма можна з легкістю ухилятися від сильних атак, що вкрай корисно при битві з міні-босами. З іншого боку, у блоку бма кд 6 секунд і це часом взагалі робить його марним, так як деякі міні-боси можуть дати 2 сильні атаки поспіль.

І нарешті, активні здібності можна загострювати і покращувати:

  • заточка-збільшує шкоди. Буде потрібно певна кількість особливих сторінок (кількість збільшується з кожною заточуванням) і гілки. Обидва ресурси можна отримати в ході виконання квестів, за ачівкі і різні активності, а також сторінки обмінюються на особливу валюту.
  • поліпшення-відкриває додатковий ефект, зазначений в описі кожної здатності, крім останньої рудого грейда. Наприклад, збільшення шкоди при виконанні особливих умов, зниження витрати мани, зменшення кд. Для поліпшення потрібно руна здатності відповідного грейда, руни можна скрафтіть або купити наАукціоні (хоча я їх там взагалі не бачив).

Вивчення світу

Світ гри розділений на 2 великих материка, які складаються з різних елементів, активностей, загадок і прихованих речей. Щоб якось спонукати гравців до вивчення світу, розробники придумали кілька пасивних механік посилення персонажа і систему вивчення світу. Остання в залежності від того, наскільки гравець досліджував локацію, присуджує йому місце і потім по закінченню певного часу видає нагороду у вигляді бафів і особливої валюти.

Далі розберемо елементи відкритого світу. Більшість за замовчуванням на карті відзначаються знаком питання, мається на увазі, що їх потрібно відкрити, підійшовши досить близько.

  • величезна кількість спотів з противниками – відкривши карту, можна подивитися спорядження і предмети, які можуть з них випасти.
  • боси-мешкають в різних ділянках світу. Вкрай небезпечні противники, так як здатні вбити персонажа за кілька ударів, але і нагорода з них куди привабливіше, ніж зі звичайних супротивників. Поки я ще взагалі не бачив, щоб хтось намагався їх убити.
  • полювання-свого роду міні-завдання по бою з міні-босом в окремій локації. Причому в разі смерті до персонажа не застосовуються штрафи смерті і можна пробувати вбити боса хоч до посиніння.
  • розломи-випадкові івенти на карті. З розломів з’являється величезний бос і дрібні, але сильні демони, які відразу починають атакувати знаходиться поруч живності або гравців. Наскільки я зрозумів, основний сенс ріфта-вбити величезного боса, ось тільки він значно сильніше звичайних босів і знову ж таки, я ще не бачив, щоб хтось цим займався.
  • коридори пробудження-спеціальні міні-підземелля для одного гравця. У них вивчаються нові рухи квінгона.
  • лор-невеликі кам’яні споруди, розкидані по всій локації. Після активації дозволяють прочитати або прослухати шматочок лора. Весь відкритий лор заноситься в спеціальний інтерфейс, де його можна повторно прочитати і отримати пасивні посилення персонажа за заповнення категорій.
  • історія світу-знайомить гравців з основними подіями світу гри, а також пасивно підсилює персонажа за відкриття всіх історій однієї глави. Кожна історія відкривається за спеціальний ресурс, який можна отримати тільки знайшовши у відкритому світі невеликих істот з синьою квіткою на голові. Ці істоти не відзначаються будь-яким маркером і варто покладатися тільки на свої очі і ютуб.

Завдання

На момент написання статті в грі всього 6 типів завдань з різними умовами, від вбивства сотень супротивників до вибий-віднеси-забери.

  • основна сюжетна лінія.
  • епізодичні-нерозривно пов’язані з сюжетними, так як потрібні для їх виконання. Періодично відкриваються коли потрібно.
  • особливі-ланцюжок непростих квестів виключно на вбивство величезної кількості супротивників. В якості нагороди видають часом цінні предмети.
  • додаткові-одноразові квести, відкриваються на певних рівнях персонажа.
  • щоденні-читайте окремий пункт нижче.
  • тимчасові-з’являються випадковим чином в локаціях і гравцеві необхідно виконати умову за вказаний час, після чого квест пропадає. Нагорода за ці квести надсилаються на пошту.

Щоденні квести

Кожен день гравець може виконати до 6 квестів, в нагороду за які вам видають фіксовані і випадкові нагороди. По суті, аналогічна система присутня в таких іграх, як lineage 2m і odin: valhalla rising, але в bns 2 розробники вирішили вчинити трохи іншим способом.

Отже, кожен день після ресета підійшовши до дошки завдань в будь-якому великому поселенні гравець може вибрати до 6 завдань зі списку, який можна 3 рази оновити. Список завдань складається з квестів певного грейда (від сірого до фіолетового), швидше за все вони впливають на якість, але часом нагорода в сірих квестах куди краще, ніж навіть у фіолетових. Список оновлюється за золото (основна валюта гри) максимум 3 рази.

Після виконання умов завдань отримати нагороду можна прямо на місці, натиснувши на іконку квесту. В якості фіксованої нагороди завжди виступає 2 предмета, досвід, золото і особлива валюта. В якості випадкової нагороди виступає 5 предметів, але при завершенні квесту гра сама визначить (приклад) який предмет ви отримаєте, на відміну від інших ігор, де гравець також випадковим чином вибирає предмет.

Pvp

Всіма улюблене pvp в грі розділене на звичайне pvp 1 на 1 і пк, доступне майже на самому початку, як тільки персонаж залишає безпечну зону (будь-яке селище або ж місто). Будь-яка битва між гравцями в не мирних зонах розцінюється грою як pvp, навіть якщо опонент не б’є у відповідь.

Pvp в грі розділено на 3 стадії, в залежності від якої видають особливі баффи, вони визначаються за кольором ніка персонажа.

  • 3 відтінку синього-збільшується характеристика ухилення, знижується шанс випадання предметів в разі смерті. Стадія “божества”, колір ніка змінюється в міру знищення супротивників.
  • білий колір-без баффів.
  • 3 відтінки червоного-зменшується характеристика ухилення, збільшується шанс випадання предметів у разі смерті. Пк-стадія, колір ніка змінюється в міру вбивства інших персонажів.

За pvp видають очки, необхідні для відповідного рейтингу: за вбивство дають по 6 очок, а в разі програшу (смерті) віднімають очки.

Спорядження і заточка

Спорядження в грі розділене на 2 категорії і впливає на характеристики персонажа:

  • броня:
    • зброя.
    • тіло.
    • пояс.
    • штани.
    • рукавички.
    • ноги.
    • наплічники.
    • духовна броня.
    • знак стражника.
    • дзвіночок (назви від себе).
  • біжутерія
    • 2 сережки.
    • 2 кільця.
    • 2 обруча.
    • намисто.
    • підвіска.
    • медальйон.
    • (предмет без назви).

Спорядження розділене по грейду на сірий, синій, фіолетовий, рудий і його можна заточувати, збільшуючи основні властивості і додаючи нові (вони вказані в описі предмета). Для заточування необхідні сувої певного типу і грейда і невелика кількість золота. Сувої видають за квести, ачівкі, їх можна вибити з супротивників, купити за золото у внутрішньоігровому магазині, купити за особливу валюту. Також сувої розділені на 3 типи:

  • звичайні – в разі успішної заточування +1.
  • святі – у разі успішної заточування +1 або + 2.
  • прокляті – у разі успішної заточування -1. Хоча тут я не впевнений, чи правильно зрозумів переклад, адже в іншому випадку в них немає сенсу.

Залежно від предмета заточка 100% до певної міри, а потім шансова і в разі провалу предмет знищується. Ніби як, в залежності від ступеня заточування зброя починається світитися певним кольором (поки бачив синій, фіолетовий і яскраво-помаранчевий).

  • зброя: 100% до + 6, потім шанс на успіх 33%.
  • духовна броня: з + 1 шанс успіху 50%.
  • знак стражника: з +1 шанс успіху 50%.
  • вся інша броня, крім дзвіночка (у мене його немає): 100% до +4, потім шанс на успіх 20%.
  • вся біжутерія: з +1 шанс успіху 50%.

Система меча

Система посилення атак, чимось нагадує більш просунуту варіацію “сосок” з усім відомої lineage 2. На певному етапі сюжетного ланцюжка квестів видають особливий ресурс для відкриття першої категорії технік меча-особливої системи, яка додає кожній атаці особливий ефект в залежності від обраної категорії і при цьому споживає витратний предмет “нефритовий дух” (довільний переклад).

Всього на момент написання статті в грі 4 категорії технік меча, кожна зі своїми ефектами і, так би мовити, спрямованістю. Кожну категорії можна прокачати до 8 рівня, поступово відкриваючи нові ефекти, проте в бою вийде використовувати ефекти тільки однієї категорії (можна вільно перемикатися).

Нижче приблизний опис майже всіх ефектів кожної категорії технік меча:

  • червона-атака. Підсилює пошкодження, точність, ігнорування і пробивання захисту.
  • зелена-відновлення. Підсилює шкоди, швидкість відновлення хп і ефективність зілля.
  • фіолетова-контроль. Підсилює шкоди, точність, контроль. Знижує показник ухилення, опір контролю.
  • синя техніка-ослаблення. Підсилює шкоди. Знижує захист, опір критичного збитку і забирає енергію (швидше за все, тут мається на увазі зменшення витривалості).

Blade&soul

Вкрай цікава система, точно обігрує назву гри – дозволяє гравцеві поміщати в зброю душі істот. В ході проходження сюжетної лінії видають душі істот, які можна помістити в зброю для посилення основних характеристик і наділення персонажа особливими властивостями. Також вони додають атакам шансовийСтихійний шкоди, у деяких істот присутній особливий навик душі, а в ході бою може з’явитися їх привид, завдаючи шкоди.

На жаль, вся система зав’язана на стандартній усіма “улюбленої” гачі, з неї гравець і дістає істот різного грейда від білого до рудого. Само собою, чим вище грейд душі, тим сильніше її ефекти, надбавка до характеристик і додатково до цього, душі можна покращувати, зібравши певну кількість дублікатів. Гача-предмети видають за сюжетом, за ачівкі, деякі квести, особливу валюту, бойовий пропуск і звичайно ж, їх можна просто купити у внутрішньоігровому магазині.

Максимум в зброю можна встановити 3 духу – 1 головного і 2 допоміжних. При цьому надбавку до характеристик і привидів ви отримаєте від усіх, а навик душі і особливі властивості виходять в ході поліпшення тільки від головного. Таким чином доводиться правильно підбирати духів. Наприклад, кфму і бму потрібно підбирати духів, що підсилюють атаки в ближньому бою і відповідні характеристики.

Клан

Дозволяє отримувати спеціальну кланову валюту і переміщатися в приватне додзьо (або ж клан холл). У ньому розташовані кілька торговців (у тому числі торговець за кланову валюту) і тренувальні манекени різного рівня. Так як в додзьо можна потрапити абсолютно безкоштовно в будь-який час, я його використовував для швидкого поповнення запасів витратних предметів, причому вийшовши, ви опинитеся на місці відправлення.

Також в залежності від рівня клану його учасники отримують додаткові бонуси у вигляді різних ефектів:

  • 1 рівень: +1% одержуваного досвіду.
  • 2 рівень: + 1% одержуваного досвіду, хп +5, сила +5.
  • 3 рівень: + 1% одержуваного досвіду, хп +10, сила +10.
  • 4 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп +15, сила +15, ухилення +1.
  • 5 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп +20, сила +20, ухилення +1, точність +1.
  • 6 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп +25, сила +25, ухилення +1, точність +1.
  • 7 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп + 30, сила +30, ухилення +1, точність +1, атака +1.
  • 8 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп +35, сила +35, ухилення +2, точність +1, атака +1.
  • 9 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп + 40, сила +40, ухилення +2, точність +2, атака +1, захист +1.
  • 10 рівень: + 2% одержуваного досвіду, хп + 45, сила +45, ухилення +2, точність +2, атака +2, захист +1.