Fallout 76 — докладніше про PvP і системи швидкого переміщення

34

Чим ближче дата виходу Fallout 76, тим більше в мережі з’являється подробиць нової постапокаліптичній гри Bethesda. В цей раз Тодд Говард в інтерв’ю італійському виданню multiplayer.it прокоментував можливість швидкого переміщення по радіоактивного пустки і розповів, яким чином гравці низького рівня зможуть вижити при зустрічі з досвідченими, прокачаним і агресивними геймерами.

Так як ігровий світ нового Fallout в чотири рази більше минулого частині серії, то логічно припустити, що в грі буде система швидкого пересування між локаціями. В інтерв’ю вже сам керівник ігрового підрозділу Bethesda підтвердив, що швидкі переміщення з’являться в новій грі, але як і раніше залишається безліч питань. Наприклад, як буде відбуватися швидке переміщення до локаціях, які знаходяться близько до баз інших гравців. Може, потрібно зруйнувати в окрузі будівлі супротивників, щоб відкрити точки швидкого переходу?

Погодьтеся, якщо б ворожа команда постійно телепортировалась до вашої базі, то це неабияк б діставало. Коли знайти час на дослідження пусток, якщо буде потрібно постійно сидіти в своєму містечку і оборонятися від непроханих гостей? По всій видимості, докладніше про те, як працює система швидкого переміщення в грі Fallout 76, ми дізнаємося ближче до релізу.

Також видання multiplayer.it поцікавилося щодо PvP режиму в Fallout 76 і як бути гравцям низького рівня, якщо вони не хочуть стає легкими жертвами для високорівневих супротивників. Рішення Bethesda в цьому питанні дуже просте: гравці з 5 рівнем і нижче не можуть бути вбиті іншими користувачами в PvP. Непогана ідея, але що станеться, якщо низькорівневих гравця захочуть помірятися силою, тоді вони обидва не зможуть вбити один одного?

Нагадаємо, що вихід Fallout 76 запланований на 14 листопада. Але якщо вам не сильно цікаві мультіплєєрниє експерименти в знаменитій серії, то напевно буде приємно дізнатися, що Bethesda вже розмірковує про розробку .

Джерело: http://superfly.org.ua/