Instagram запускає фестиваль tag in fest в росії

51

Сьогодні instagram вперше запускає в росії фестиваль для креативних індустрій і бізнесу tag in fest. Він об’єднає креаторів, бренди та провідних представників творчих професій для створення ефективних творчих та бізнес-колаборацій.

У фестивалі візьмуть участь художник покрас лампас, фотограф мурад османн, група little big, журналіст і письменник михайло зигар, візажист олена кригіна, дизайнер артемій лебедєв, instagram-креатори, міжнародні та російські бренди.фестиваль проходить за підтримки федерації креативних індустрій та агентства креативних індустрій.

Захід стартує 30 вересня і пройде в кілька етапів. 1&>

У першій частині instagram запрошує креаторів до участі в tag in briefs – серії з 8 креативних завдань від брендів skillbox і rich і творчих кураторів. Щоб показати роль творчості в розвитку бізнесу, креаторам запропонують виконати завдання брендів і креативних експертів за допомогою інструментів instagram. Наприклад, покрас лампас попросить створити арт на основі унікальних каліграфічних варіантів написання слова “культура”, які він створив спеціально для tag in fest.

Другим етапом фестивалю стануть tag in talks-9 паблік-струмів з найбільшими маркетологами, що відбулися креаторами і провідними представниками креативних індустрій на платформі онлайн-університету skillbox. Креативні куратори розкажуть про свій творчий шлях і поговорять з початківцями креаторами про розвиток в професії і про те, які інструменти можуть їм в цьому допомогти.

Художниця поліна осипова (@polinatammi), ілюстратор катерина петропавловська (@kateillustrate) і художник андрій бергер (@andreyberger) разом з маркетологами і брендами обговорять роль креативних колаборацій в instagram для досягнення бізнес-результатів і те, як творчі індустрії можуть працювати з бізнесом. Крім того, представники фкі, акі і facebook поговорять про захист інтелектуальної власності в інтернеті.

На останньому етапі фестивалю instagram представить креативний гід tag in fest-гід по ефективним творчим і бізнес-колабораціям. Найяскравіші роботи, подані на tag in briefs, будуть винагороджені і стануть частиною гіда. Креатори, які виконали завдання від брендів, отримають шанс бути відзначеними на найбільшому в росії фестивалі реклами red apple.

В рамках підтримки креаторів instagram залучив російських креаторів для розробки дизайну і створення всієї реклами фестивалю.

«підтримка початківців креаторів, а також розвиток економіки креативних індустрій-один з головних пріоритетів instagram. Завдяки зростанню кількості професійних креаторів не тільки розвивається креативна економіка, а й зростають показники бізнесу, який працює з ними у форматі творчих колаборацій. Фестиваль tag in fest від instagram-це можливість початківцям креаторам заявити про себе, а також більше дізнатися про перспективи розвитку в цьому секторі”, – зазначила уляна зініна, керівник facebook зі зв’язків з державними організаціями в росії.