Lost ark (корея) – балансний патч, естер зброю, зміни в гравіруваннях, самоцвітах та інші

28

Слідуючи дорожній карті, сьогодні вранці корейська версія lost ark отримала чергове оновлення, яке принесло з собою нові механіки, контент, різні зміни і балансний патч для класів. Все це ми детально розберемо в даній статті.

Почнемо з більш простих змін:

  • додали новий грейд т3 споряджень-древнє, відзначається темно-золотим кольором.
    • зброю і броню можна створити тільки через крафт, попередньо вибивши реагенти з hard-версії генерала легіону аврельсуд і досягнувши 1540 гса на персонажі.
    • заточити зброю і броню можна до +25, отримавши при цьому 1615 гс.
    • заточку з реліктового спорядження генералів легіону можна перенести на давнє спорядження, але я, на жаль, не знайшов інформації в якому співвідношенні.
    • всього в гру додали 8 сетів стародавнього спорядження.
    • стародавню біжутерію і браслети можна вибити з нових підземель хаосу південного берна, нового т6 хранителя, з hard-версії аврельсуд і на полі битви.
  • додали нову складність генерала легіону аврельсуд. Доступна тільки гравцям з 1540 + гсом, а рекомендований гс для воріт наступний:
    • 1-2 брама – 1540 гса.
    • 3-4 брами – 1550 гса.
    • 5-6 брама – 1560 гса.
  • додали два нових хаосу південного берна. Доступні з 1540 і 1560 гса.
  • додали нову вежу:
    • всього 25 поверхів. Перший поверх доступний тільки з 1490 гса, а для проходження всіх поверхів сумарно буде потрібно 1540 гса.
    • нагороди в основному націлені на розвиток т3 спорядження, але також присутні коробки з гравіруваннями 3 і 4 рівня.
    • в нагороду за 15 поверх видають банку з 3 скилл поинтами.
  • додали новий режим складності” hell ” для т3 шляху випробувань.
    • доступний тільки персонажам з 1540 гса.
    • прохідний квиток можна вибити з нового хаосу південного берна.
    • в нагороду видають великі цитрини для заточування т3 спорядження.
  • додали нового т6 зберігача-бойову макаку. Доступна гравцям з 1540 гса.
  • додали новий пункт меню, що відкриває інтерфейс пресетів здібностей, спорядження, гравіювань, дорогоцінних каменів і карт.
  • покращили систему гравіювання-гравіювання більше не прив’язані до кілець і переносяться в нові слоти спорядження персонажа. Грубо кажучи, тепер майже коли завгодно без будь-якої плати гравець може перемістити гравіювання з вікна інтерфейсу гравіювань в один з двох нових слотів спорядження.
    • через дану зміну з гри прибрали нвц, який раніше відповідав за функціонал прив’язки гравіювань до кілець.
  • поліпшили систему дорогоцінних каменів – тепер камені поміщаються в слоти нового окремого інтерфейсу (знаходиться у вікні персонажа) і більше не прив’язані до біжутерії.
    • міняти ефекти дорогоцінних каменів все ще потрібно у спеціального нпц.
  • поліпшили систему популярності персонажа – тепер кожен параметр можна підняти до 1000, і трохи переробили інтерфейс.
  • покращили систему друзів, додавши можливість додавати аккаунт в якості друга. Таким чином ви будете бачити одного в списку незалежно від того, на якому зі своїх персонажів він залогін.
  • сундукам із зовнішками додали функцію перегляду, необхідно натиснути на невеликий значок лупи.
  • додали по 3 зачіски для кожного класу.
  • додали новий купон, що дозволяє змінити тільки голос персонажа, і на честь цього запустили івент з разд
  • додали нову систему афк.
    • її можна активувати самостійно через чат команду, або ж в налаштуваннях включити автоматичний статус після 15, 30, 60 хвилин бездіяльності.
    • в “афк” статусі персонаж не може приймати різні запрошення і запити.
    • при отриманні приватних повідомлень відправник відразу ж отримає автоматичну відповідь, що повідомляє про активний” афк ” статус.
    • афк статус автоматично відключається при пересуванні персонажа.
  • інші різні дрібні зміни, переклад яких я не зовсім зрозумів.

Естер зброя

Нарешті в гру додали унікальну зброю, зовнішній вигляд якого змінюється в міру поліпшення, але процес його отримання і поліпшення вкрай непростий. Також на момент написання статті це єдине спорядження, яке може досягти 1645 гса при максимально допустимому заточуванні. До того ж корейські інтузіасти вже з’ясували, що шкоди +6 естер зброї перевершує шкоди +25 стародавньої зброї, що само собою робить його найбажанішим.

Щоб отримати естер зброю спершу необхідно вибити особливий предмет для запуску квесту, в ході якого гравцеві автоматично видадуть зброю блакитного грейда для його класу. Квест випадає з 5 і 6 звичайних, складних воріт аврельсуд, що само собою є вкрай непростим випробуванням, краще вже зараз почати готуватися і підшукувати пачку скілових гравців (або запасати гроші для провідників).

Після виконання квесту ви отримаєте зброю 1100 гса з максимальним можливим показником якості, а також в головному місті йона відкриється локація “майстерня вахантура”, де вахантур запропонує поліпшити естер зброю. Весь процес поліпшення виглядає наступним чином:

  • накопичити енергію-виходить при вбивстві супротивників з екіпірованим естер зброєю.
  • зібрати перший реагент-спеціальна коробка, яка створюється у вахантура з рідкісних реагентів.
  • зібрати другий реагент-падає з генерала легіону ку сатот і на будь-якої складності аврельсуд.
  • починаючи з +5 потрібно третій реагент-випадає тільки з hard складності аврельсуд.
  • на деяких етапах також потрібно пройти певний квест або отримати ачівку.

Поки що естер зброю можна заточити тільки на + 8, і судячи з іконок в довіднику, кожні 2 стадії зброя змінює свій зовнішній вигляд. Надалі з виходом нових оновлень розробники будуть додавати нові стадії заточування. Також, досягнувши + 6 заточування, в зброї можна активувати естер зв’язок з одним з ключових персонажів сюжету (судячи по картинці), але цю систему додадуть пізніше.

Ранчо вихованців

Ранчо вихованців – як тільки ваш особистий маєток досягне 15 рівня, у інтенданта з’явиться особливий квест, що відкриває на острові з ресурсами систему взаємодії з вихованцями, на якій зав’язано кілька нових механік. Ранчо вихованців складається з наступних елементів:

  • загін-дозволяє помістити вихованця в вольєр і відновити його мотивацію, або ж по-іншому її можна назвати роботою вихованця.
  • фабрика – після приміщення вихованців виробляє печеньки. Щоб не було якихось непорозумінь, вихованці поміщаються на бігову доріжку і виступають в ролі генератора енергії.
  • торговця печеньками-обмінює печеньки на різні особливі предмети і зовні для персонажа. До останніх відноситься светр, різні лисячі вушка, шапки та інше.
  • торговця консервами-обмінює подарунки на консерви, за допомогою яких ви можете моментально відновити мотивацію вихованця.

Разом з ранчо у всіх вихованців з’явилося нові характеристики:

  • мотивація-витрачається на виробництво печива.
  • швидкість відновлення мотивації в хвилину-тільки коли вихованець знаходиться в загоні.
  • швидкість виробництва печенек за певний проміжок часу.
  • витрати мотивації на кожне успішне виробництво.
  • кількість очок досвіду, які отримує вихованець за кожне виробництво-досвід нараховується тільки коли вихованець прибраний з фабрики.

Також після розблокування ранчо стають доступні нові дослідження маєтку, що дозволяють, наприклад, розблокувати дві додаткові осередки на фабриці (всього 4, а за замовчуванням доступно 2) і 3 осередки в загоні (всього 9, а за замовчуванням доступно 6).

Грейд вихованців і активні здібності

Розробники додали систему підвищення грейда вихованців, яка тісно зав’язана на функціоналі ранчо. Ось що в підсумку вийшло:

  • гравець може підвищити грейд будь-якого вихованця аж до епічного (рудого).
  • для підвищення рангу необхідно заповнити шкалу досвіду вихованця і добути певну кількість спеціальних монет.
  • досвід можна отримати відправивши вихованця на фабрику або використавши спеціальний еліксир, який купується за печеньки в маєтку у нвц поруч з ранчо. Кожен еліксир додає 1000 досвіду і наприклад, щоб підвищити грейд з фіолетового до золотого, потрібно 100000 досвіду.
  • монети можна отримати тільки з коробки, яка продається за 500 печенек у нвц поруч з ранчо. Однак предмети з коробки випадають випадковим чином, так що, на жаль і ах, рандом.

Крім системи підвищення грейда, вихованцям додали нові здібності, які, на відміну від існуючих пасивних, активуються вручну гравцем. На жаль, ці здібності у існуючих вихованців відкриваються тількиПісля підвищення грейда і об’єднані в один блок з пасивними. Грубо кажучи, їх вийти використовувати тільки якщо ви активували цей блок за кристали.

Нові активні здібності складаються з 1 унікального і 2 звичайних властивостей, які у нпц (значок голови собаки у великих містах і маєток) можна замінити на інший випадковий варіант з доступного пулу:

  • унікальні властивості:
  • відновлює 8% хп від максимального запасу хп.
  • відновлює 25% від загального запасу мани.
  • скидає кд ривка і прийому для підйому з землі.
  • протягом 8 секунд кд ривка і прийому для підйому з землі скорочується на 40%.
  • швидкість атаки підвищується на 3% протягом 8 секунд.
  • швидкість пересування підвищується на 5% протягом 8 секунд.
  • протягом 8 секунд персонаж отримує на 10% більше класової енергії.
  • звичайні властивості:
  • відновлює 3% хп від максимального запасу хп.
  • протягом 5 секунд навколо персонажа з’являється бар’єр міцністю 10% від максимального запасу хп.

Баланс патч

  • калічить удар-наскільки я зрозумів переклад, скорегували атаку і контратаку, щоб вони відповідали розмірам ефекту здатності.
  • змінили класове гравіювання”криваве безумство”.

  • змінили трипод “пошук проломи” здатності “переможний клич” – при нанесенні шкоди персонаж відновлює 20% енергії щита і протягом 12 секунд підвищує шкоди по цілі на 3% для себе і союзників. При нанесенні шкоди в голову або зі спини шкоди збільшується на 9%.
  • знизили міцності щита трипода ” підняти щити “здатності” ні кроку назад ” до 24/26/28/30/32%.
  • знизили збільшення шкоди трипода” радість “здатності” придушення “до 25/27/29/31.3/33.5%
  • знизили збільшення шкоди трипода” радість “здатності” сталевий захоплення “до 25/27/29/31.3/33.5%
  • знизили збільшення утрати трипода” радість “здатності” загороджувальний вогонь” 15/17/18.9/20.9/23%
  • знизили збільшення шкоди трипода “радість” здатності “помста” до 15/17/18.9/20.9/23%

  • у pve шкоди всіх здібностей вивільнення підвищений на 4.5%.
  • фактор впливу характеристики “майстерність” на шкоду класової механіки підвищений з 0.48 до 0.54.
  • у триподі “завихрення енергії” здатності “молот ненависті” шанс отримати додаткове ядро підвищений до 50/55/60/65/70%
  • поліпшення ульти “руйнівник світів” – якщо я правильно зрозумів переклад, в процесі збору енергії персонаж проходить крізь звичайних монстрів.

  • першій атаці “сувора розплата” додали ефект контратаки.
  • змінили трипод “захисний бар’єр” здатності “слово руфеона” так, що щит створюється в момент появи кола на 5/5.2/5.4/5.7/6 секунд з міцністю рівною 10/12/14/16/19% від максимального запасу хп. Щит створюється для гравця і союзників, що знаходяться в колі здатності.
  • поліпшили ульту “суд лютерана” – тепер ульта ігнорує ефект зіткнення з противниками і кінці вішає щит на союзників в радіусі 24 метрів від персонажа.

  • знизили шкоди триподу ” самум “до 100/110/120/130/140%.
  • знизили шкоди трипода” лютий вітер “здатності” покрив вітру “до 35/38.5/42/45.8/49.7%
  • змінили трипод” око бурі “здатності” втілення бурі ” – персонаж випускає кілька торнадо, які переслідують противника протягом 3 секунд, а шкоди здатності збільшується на 40/47/54/62/70%.
  • здатність “вогняні кулаки” – посилили ефективність виснаження.

  • збільшили шкоди триподу” бойовий азарт “здатності” прочухана “до 15/18.1/21.3/24.5/27.6%

  • здатність “нитка смерті” неможливо перервати ефектом приголомшення.
  • збільшили ігнорування броні трипода ” некерована стихія “здатності” змітаюча хвиля ” до 50/57/64/72/80%.
  • змінили класове гравіювання” втілення сили”, знизивши посилення шкоди до 10/20/30%.

  • змінили класове гравіювання “повний місяць”, підвищивши посилення шкоди до 18/27/36%.

  • зменшили вплив характеристики “майстерність” на накопичення класової енергії з 0.91 до 0.7.
  • швидкість набору класової енергії в pvp знизили з 1.4 до 1.2.
  • збільшили накопичення класової енергії на 20%.
  • змінили трипод” око бурі “здібності” втілення бурі ” – так само, як і у аватара.
  • здатність “кидок тигра” – посилили ефективність виснаження.
  • змінили класове гравіювання “баланс елементів”, замінивши негативний ефект зниження шкоди на позитивний ефект збільшення шкоди. В результаті гравірування збільшує шкоди на 0/5/10%.

  • у pvp поліпшили фактор захисту з 0.8 до 0.9.
  • в pve збільшили шкоди здібностей дробовика на 5.5%.
  • у pve здатність “правосуддя пусток” неможливо перервати ефектом приголомшення
  • збільшили посилення шкоди трипода “стрільба в упор” здатності “правосуддя пусток” до 25/31/37/43/50%.
  • здатність “залізний аргумент” – посилили ефективність виснаження.
  • збільшили посилення шкоди трипода “стрільба в упор “здатності” залізний аргумент ” до 25/31/37/43/50%.
  • збільшили посилення утрати трипода “стрільба в упор “здатності” стрільба по-ардетайнскі ” до 25/31/37/43/50%.
  • дальність ривка здатності “брудний ривок” збільшена до 5 метрів.
  • змінили трипод” широкий крок “здатності” брудний ривок ” – удар ногою більше не підкидає і не приголомшує супротивників, замість цього швидкість удару збільшується на 20/24/28/32/36%.
  • здатність “контрольний постріл” – шкоди в pvp збільшено на 35.7%, останньому пострілу додали ефект руйнування 1 рівня і збільшили ефективність виснаження.
  • трипод ” безперервна стрільба “здатності” контрольний постріл ” замінили на новий – швидкість атаки підвищується на 15/18/21/24/27%.
  • змінили трипод “запасний магазин” здатності “контрольний постріл” – додали збільшення шкоди на 50/62/74/86/99.5%.
  • змінили трипод “абсолютний контроль” здатності “контрольний постріл” -збільшили надбавку шкоди до 40/50/60/70/80% і швидкість атаки (без будь-яких точних значень).
  • змінили трипод “розривний постріл” здатності “контрольний постріл” – збільшили шкоди ефекту до 140/157/174/192/210% і додали ефект руйнування 1 рівня.
  • змінили трипод “теплий прийом” здатності “перестрілка” – після першого пострілу протягом 3 секунд шкоди другого пострілу підвищується на 100/115/130/145/160%.
  • змінили трипод” ювелірна точність “здатності” перестрілка ” – кд здатності збільшується на 12 секунд, але другий постріл не можна перервати ефектами приголомшення, додається ефект руйнування першого рівня і шкоди по монстрам збільшується на 600/645/690/735/780%.
  • змінили трипод” майстерня точність “здатності” вірний постріл ” – додали нову властивість: здатність йде в кд на 3 секунди, якщо ви в процесі припиніть каст здатності.
  • змінили класову гравіювання “пістолети і кулі” – персонаж може використовувати тільки парні револьвери, шкоди здібностей револьверів підвищується на 30/45/60%, шкоди смужці виснаження підвищується на 40% і шкоди ульти підвищується на 15/22/30%.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.9 до 0.95.
  • змінили здатність “випалена земля” – персонаж бомбардує зазначену область, завдаючи шкоди і підкидаючи супротивників в повітря. Також захист зачеплених цілей знижується на 12% протягом 12 секунд.
  • змінили здатність “шквальний вогонь” – як я зрозумів, прискорили анімацію початку обстрілу, прибрали ефект збільшення шкоди зі спини, збільшили шкоди в pve на 32% і якщо мета знаходиться в стані виснаження, шкоди збільшується ще на 30%.
  • змінили здатність “плазмовий шторм” – прибрали ефект збільшення шкоди зі спини, збільшили шкоди в pve на 100% і тепер при повторному натисканні кнопки можна припинити каст здатності.
  • здатність “автономна турель” – прибрали збільшення шкоди зі спини.
  • здатність “перевірений метод” – в pve кд знизили з 24 до 16 секунд.
  • змінили класову гравіювання “кібер-солдатів” – зниження шкоди тепер завжди 20%. Збільшення шансу критичної шкоди підвищили до 15/20/25% – 22/27/32% – 30/35/40%.
  • змінили класове гравіювання “бомбардування” – шкоди здібностей турелі підвищується на 20/30/40%. Якщо на персонажі жодного баффа вогневої потужності, кількість одержуваної енергії вогневої потужності збільшується на 10/20/30% і охолоджуючий ефект зникає, коли індикатор повністю заповнений.

  • у pvp поліпшили фактор захисту з 0.85 до 0.95.
  • змінили класове гравіювання “друга модель” додавши ефект посилення відновлення класової енергії під час бою на 10/20/30%.

  • у pve поліпшили факторЗахисту з 0.8 до 0.9.
  • дистанція ривка в костюмі залізної людини (режим синхронізації) скорочена з 14 до 12 метрів.
  • тепер каст здатності залізної людини можна перервати ривком, якщо це потрібно.
  • ефективність трипода “зарядка батарей” у всіх здібностей, де він є збільшена на 5%.
  • ефективність заряду батарей здатності “бомба-липучка” підвищена на 60%.
  • змінили трипод ” майстер сальто “здібності” бомба-липучка ” – дистанція стрибка вперед збільшується на 2 метрів, а дистанція стрибка назад – на 3/3.5/4/4.5/5 метра.
  • скоригували правильне визначення шкоди трипода” плазмовий різак “здатності” лазерна гармата”.
  • змінили трипод “вогненні дрони” здібності “дрони камікадзе” – стихія вогню змінюється на вогонь і шкоди збільшується на 40/47/54/62/70% якщо ви атакуєте ціль, яка невразлива до ефектів статусу.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.8 до 0.9.
  • змінили трипод” майстерня точність “здатності” вірний постріл ” – додали нову властивість: здатність йде в кд на 3 секунди, якщо ви в процесі припиніть каст здатності.
  • здатність “шквал куль” – посилили ефективність виснаження.
  • здатність “залізний аргумент” – посилили ефективність виснаження.
  • здатність “смертельний номер” – шкоди в pve знижений на 4.1%.
  • здатність “мертва зона” – шкоди в pve знижений на 4.1%.
  • здатність “прицільний удар” – шкоди в pve знижений на 4.1%.
  • здатність “нульовий промінь” – шкоди в pve знижений на 4.1%.
  • змінили класове гравіювання” відстріл ” – посилили ефект збільшення шансу критичної шкоди до 20/27/35%.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.85 до 0.95.
  • трипод “перевантаження” здатність “шинті” – в pvp вибух від трьох склянок більше не приголомшує супротивників.
  • змінили трипод ” реквієм полум’я “у здатності” ігніс ” – збільшили затримку перед самознищенням і скоротили дистанцію на якій її можна активувати (з 8 до 6.5 метрів).
  • у здатності, назва і картинку якої я не знаю, прибрали ефект збільшення шкоди зі спини. Картинка здібності тут.
  • змінили трипод “піщана буря” здатності “порив вітру” – якщо я правильно зрозумів переклад, додали позитивний ефект, що підвищує швидкість каста на 20% протягом 2/2.2/2.4/2.7/3 секунд.
  • змінили трипод” згубна аура “здатності” спис древніх ” – персонаж обрушує спис конденсованої магії, завдаючи на 80/90/100/110/120% більше шкоди.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.8 до 0.9.
  • здатність “влада ритму” – в pve збільшили шкоди на 10%.
  • здатність “обертон” – в pve збільшили шкоди на 10%.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.85 до 0.95.
  • якщо я правильно зрозумів, посилили ефективність карти, яка підвищує виснаження.
  • зменшили шанс випадання карти “гідра” (якщо я правильно зрозумів переклад назви карти) і скоригували шанс випадання інших.
  • змінили карту “мінлива фортуна” – шкоди здібностей не збільшується протягом 4 секунд або збільшується до 40%
  • змінили карту” зірка ” – додали ефект, що скорочує активне кд на 15% для всіх здібностей, за винятком пробудження, ривка і підйому з землі.
  • змінили карту “імператор” – в pve збільшили шкоди на 42%.
  • здатність “мар’яж” – шкоди в pve збільшено на 20%.
  • здатність “перетасування” – шкоди в pve збільшено на 20%.
  • здатність “король черв’яків” – шкоди в pve збільшено на 29%.
  • здатність “колода кинджалів” – додали ефект контратаки для першої атаки.
  • змінили класове гравіювання “імператриця” – тепер відновлює 30% від витраченої мани.

  • у pve покращили фактор захисту з 0.9 до 1.
  • всі здібності, за винятком базової атаки і пробудження, накопичують на 10.7% більше класової енергії.
  • змінили трипод ” вразливість “здатності” раптовий збиток ” – при нанесенні шкоди на противника вішається дебафф, протягом 6 секунд підвищує вхідний шкоди від персонажа і союзників на 3%. При нанесенні шкоди в голову або зі спини шкоди підвищується на додаткові 9%.
  • змінили трипод “вразливість” здатності “розрізає лезо” – при нанесенні шкоди на противника вішається дебафф, протягом 6 секунд підвищує вхідний шкоди від персонажа і союзників на 3%. При нанесенні шкоди в голову або зі спини шкоди підвищується на додаткові 9%.
  • змінили трипод “вразливість” здатності “висічення” – при нанесенні шкоди на противника вішається дебафф, протягом 6 секунд підвищує вхідний шкоди від персонажа і союзників на 3%. При нанесенні шкоди в голову або зі спини шкоди підвищується на додаткові 9%.
  • здатність “темний аксель” – збільшили наповнення класової енергії на 37%.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.85 до 0.95.
  • змінили трипод” задушливий морок ” – прибрали можливість проведення контратаки.
  • здатність “циркулярна пила” – додали шкоди зі спини, і в pve неможливо перервати ефектом приголомшення.
  • здатність “безжальна ліквідація” – в pve неможливо перервати ефектом приголомшення.
  • здатність “божевільна лють” (форма демона) – додали ефект руйнування 1 рівня.
  • здатність “падаюча зірка” (форма демона) – додали ефект руйнування 1 рівня.

  • у pve поліпшили фактор захисту з 0.8 до 0.9.
  • збільшили тривалість “хаосу” (бафф шкоди від червоної шкали) з 7 до 9 секунд.
  • здатність “пастка імли” – збільшили накопичення класової енергії на 92%.
  • здатність “тисяча лез” – посилили ефективність виснаження.
  • здатність “розмашистий хрест” – посилили ефективність виснаження.
  • здатність “єдиний помах” – посилили ефективність виснаження.
  • змінили класову гравіювання” жага ” – прибрали ефект поступового підвищення шкоди і додали моментальний ефект, таким чином шкоди підвищується відразу на 12/18/25%.