Paragon розробляє аеротаксі на водневому двс з запасом ходу до 1500 кілометрів

14

Компанія paragon vtol aerospace працює над аеротаксі нового покоління під назвою soar, яке буде побудовано на водневому двигуні внутрішнього згоряння. Очікується, що це дозволить забезпечити транспортному засобу величезний запас ходу від 480 до 1500 км в залежності від числа пасажирів.

Newatlas.com

В першу чергу soar виділяється незвичайним дизайном з 8 великими гвинтами, розміщеними уздовж фюзеляжу. Численні гвинти меншого розміру приховані в крилах і служать для прискореної стабілізації в повітрі. Два великих поворотних гвинта ззаду забезпечують машині додаткову маневреність.

Newatlas.com

Салон на поточних рендерах розрахований на шість пасажирів, ця модель розроблялася для польотів на відстань до 805 км з використанням гібридної воднево-електричної силової установки. В одному з інтерв’ю засновник компанії дуайт сміт (dwight smith) повідомив, що варіант «як на поточному зображенні» вийшов би занадто гучним при використанні доступних сьогодні комплектуючих.

Newatlas.com

Новий варіант, польоти прототипних моделей якого заплановані на початок 2022 року, передбачає зліт за допомогою системи акумуляторів, що живляться за рахунок роботи водневого двигуна внутрішнього згоряння. Несхоже, щоб сміт був зацікавлений в популярних сьогодні водневих паливних осередках, що дозволяють перетворити водень в електрику «безпосередньо”. Актуальний план передбачає використання двс, що спалює водень.

У цьому полягає складність виведення нового літального апарату на ринок. Авіаційні системи на рідкому водні сьогодні знаходяться на зародковій стадії розвитку, тому мета представити новинку в 2024/5 роках виглядає дуже оптимістичною. Крім того, на створення дійсно працюючого рішення будуть потрібні інвестиції в обсязі понад мільярд доларів.

Проте в компанії мислять масштабно, плануючи побудувати завод і вертіпорт площею близько 300 га в браунвіллі (техас) недалеко від кордону з мексикою і стартовими майданчиками spacex.