Take-two: підпискові сервіси за типом game pass не підходять для випуску нових великих ігор

47

Генеральний директор take-two штраус зельник в черговий раз поділився своїми думками про ігрові передплатних сервісах, на зразок xbox game pass . Думка головні компанії за минулі роки не змінилося.

” наші погляди не змінилися. Ми вважаємо, що модель підписки може бути доцільною для тайтлів, що знаходяться в глибині каталогу, але не для нових продуктивних ігор. Щоб будь-яка бізнес-модель мала сенс у розважальному бізнесі, вона повинна працювати як на творців продукту, так і на споживачів”.

Зельник так само зауважив , що лінійні форми розваги відрізняються моделлю споживання від інтерактивних розваг і більше підходять для підписок.

“споживачі лінійних розваг витрачають близько 150 годин на контент на місяць. Це, швидше за все, більше 100 найменувань. У випадку інтерактивних розваг споживачі витрачають близько 45 годин на місяць, якщо мова йде про один, два, три або чотири тайти. Але їх безумовно не сотня. Тому з точки зору споживача незрозуміло, чи дійсно модель підписки має сенс для більшої частини користувачів”.

В цілому компанія відкрито налаштована по відношенню до передплатних сервісів, але вважає, що такі послуги мають більше сенсу для каталогу старих ігор, ніж нових.