Тодд Говард: Bethesda все ще робить ставку на однокористувацькі ігри

121

Тодд Говард, провідний продюсер Fallout 76, на конференції Gamelab в Барселоні заявив, що Bethesda як і раніше приділяє особливу увагу однокористувальницька проектів. Він також додав, що Fallout 76 не ознаменує для студії новий напрямок в розробці ігор.

Останнім часом на ринку електронних розваг існує безліч ігор, розглянутих видавцями як послуги. Виробники все частіше роблять ставку на тайтли, які випускаються з базовим набором можливостей і потім допрацьовуються/розширюються ще довгий час після прем’єри.

З аналогічної моделі буде працювати і нова Fallout. Тодд Говард, який анонсував Fallout 76 на виставці E3, висловив свою думку по цій темі. Хоча це буде першою грою в серії, зосередженої на онлайн-геймплеї, головний продюсер проекту і бос Bethesda втішає скептикова і обіцяє, що майбутні постапокаліптичні пригоди не встановлять нову тенденцію в розробці ігор студією:

«У нас вже є багато різних тайтлов, про яких люди іноді забувають. The Elder Scrolls Online є одним з найбільших мережевих проектів у світі. Ще є Fallout Shelter, яку ми постійно вдосконалюємо, і The Elder Scrolls: Legends. Нам довго хотілося розробити нову багатокористувацьку гру, і у нас була ідея, так чому б не спробувати?»

Участь у мережевих та мобільних проектах, таких як згадана TES: Legends або Fallout Shelter, показує, що керівництво Bethesda усвідомлює комерційний потенціал, властивий цим ринкам. Тим не менш, ми все ще чуємо з вуст співробітників компанії про постановках, заснованих на сюжетної складової. Найкращий приклад — організована студією рекламна акція під назвою #SavePlayer1, яка піднесла Bethesda як «останній бастіон» одиночної гри.

Сам Говард все ще вірить у цей режим, і, зачіпаючи тему смерті синглплеера, він коментує: «Кожен, хто поспішав стверджувати, що «ось це є майбутнє, а це померло», жорстоко помилявся».

Незважаючи на маркетингову стратегію, обрану Bethesda, видавець не має наміру скорочувати витрати на найприбутковіші проекти. Тодд Говард також розповів про можливості виходу на китайський ринок мобільних ігор: «Ми працюємо з Shanda Games в Китаї, відповідальної за Fallout Shelter Online на східному ринку, так що нами зроблені потрібні кроки. А ось TES: Blades, думаю, не цілком відповідає специфіці китайського ринку. У Китаї люди хочуть, щоб ігри мали характерний східний стиль».

До прем’єри Fallout 76 гравцям ще чекати і чекати — вихід гри запланований на 14 листопада цього року. Студія також працює над The Elder Scrolls VI і Starfield. Обидві з них повинні пропонувати однокористувацький режим і приділяти велику увагу сюжетної лінії. Точні дати релізу цих проектів поки не оголошені.

Джерело: http://igry-online.com.ua/