Тодд Говард: Не хвилюйтеся, Fallout 5 і TES VI будуть поодинокими іграми

58

Після анонсу Fallout 76, першої онлайн-орієнтованої грою створеної Bethesda, у шанувальників ігор студії могли закономірно виникнути побоювання. Наприклад, не стане або гіпотетичний Fallout 5 мультиплеерными іграми? Не пожертвують чи Bethesda якістю одиночного режиму, лише б слідувати новомодним тенденціям в ігровій індустрії і додати в RPG багатокористувацький режим? Відповісти на це питання вирішив сам Тодд Говард, який є главою Bethesda Game Studios.

Тодд Говард поспішив запевнити, що основні частини серій, а не відгалуження начебто Fallout 76, завжди будуть орієнтовані на одиночне проходження. Якщо фанати минулих проектів Bethesda запустять TES VI, або, припустимо, Fallout 5, то вони можуть бути впевнені, що отримають знайомий і улюблений одиночний геймплей. Але в теж час, глава Bethesda Game Studios не заперечує, що які-небудь невеликі мультіплєєрниє елементи все ж можуть з’явитися в майбутніх іграх студії.

Також Тодд Говард прокоментував постійні розмови про те, мовляв Bethesda не бажає технологічно покращувати свої ігри, а використовує один і той же движок Gamebryo вже протягом 16 років. Насправді геймери помиляються і, за словами Тодда Говарда, розробники ще починаючи з TES V: Skyrim почали використовувати новий движок.

Але навіть якщо студія використовує один і той же інструментарій при створенні ігор, він постійно вдосконалюється, що можна побачити на прикладі того ж Fallout 76. У новій постапокаліптичній RPG з’явиться нова система освітлення і значно покращена дальність промальовування об’єктів.

Побачити, як Bethesda в черговий раз допрацювала графічний движок і впоралася з першої у своїй історії мультіплєєрной грою, ми зможемо вже 14 листопада 2018 року – в день виходу Fallout 76.

Джерело: http://wnro.kiev.ua/