Виробники мікросхем і електроніки поскаржилися на гостру нестачу робочої сили

26

Чотири з п’яти виробників мікросхем заявили про складнощі в наборі нового кваліфікованого персоналу. Це факт створює додаткові проблеми з виробництвом чіпів, викликаючи затримки в їх поставках. Про це з посиланням на торговельну асоціацію ipc повідомляє видання reuters.

Джерело зображення: intel

За даними ipc, яка представляє таких виробників, як foxconn і intel, а також компанії, що займаються випуском системних плат, недавнє опитування показало, що 80 % компаній зіткнулися зі складнощами в наборі нових співробітників. Більше двох третіх опитаних також заявили, що останнім часом їм довелося підвищити витрати на робочу силу.

Більше половини опитаних вважають, що проблеми з дефіцитом мікросхем не вдасться вирішити як мінімум до другої половини 2022 року. Близько 90 % респондентів заявили про зростання матеріальних витрат, пов’язаних не тільки з виробництвом чіпів.

Результатом всього вищеописаного стали нові затримки у випуску і поставках продукції, а також скорочення прибутку, вказується в дослідженні. Про зростання виручки повідомило менше чверті компаній, що брали участь в опитуванні, при цьому майже третина респондентів заявили, що очікують її зниження за підсумком року. Близько 88 % компаній також повідомили, що терміни виконання замовлення-час з моменту отримання замовлення до поставки продукції клієнту-істотно зросла, в деяких випадках до двох місяців.

За словами головного економіста ipc шона дюбравака (shawn dubravac), найгостріше брак кадрів спостерігається в сша і європі. Одним із стимулів для залучення нових співробітників є підвищення рівня окладів. При цьому 44% з брали участь в опитуванні компаній це вже зробили. Більше третини роботодавців також повідомили, що пропонують більш гнучкий графік роботи для своїх співробітників або додаткові заняття для їх професійного зростання.

” це стає важливою складовою у виробничому секторі. Тут вже недостатньо просто підвищити зарплату, щоб залучити або утримати співробітника. Для підвищення лояльності працівників необхідно допомагати їм в отриманні нових знань”, – прокоментував дюбравак.