Як вибрати стоматологічну клініку

2-23-2021
Доброзуб

Як вибрати стоматологічну клініку в Києві

До того як ви почнете вибирати клініку за вартістю, вам необхідно отримати висновок лікаря про те, яке саме захворювання потрібно лікувати. Щоб дізнатися діагноз, доведеться прийти до стоматолога на первинний прийом. В інтернеті або за порадою друзів знайдіть клініку недалеко від будинку або роботи, уважно вивчіть її сайт, подивіться інформацію про кваліфікацію лікарів, про послуги які вони надають. Переконайтеся, що сайт зроблено професійно. Дізнайтеся, яким діагностичним обладнанням оснащена клініка (ортопантамограф, радіовізіограф, 3d-томограф). Також хочемо вам порекомендувати стоматологічну клініку в Києві Dobrozub.com

До кого потрібно записатися:

  • Утворився карієс-стоматолог-терапевт.
  • Болить (ниє) зуб-стоматолог-терапевт.
  • Зуби змінили колір, з’явився неприємний запах з рота-стоматолог-пародонтолог, гігієніст.
  • Болять або кровоточать ясна-стоматолог-пародонтолог.
  • Нерівні зуби, неправильний (незручний) прикус-стоматолог-ортодонт.
  • Клацає щелепної суглоб-стоматолог-ортодонт.
  • Зуб повністю зруйнований і болить-стоматолог-хірург.
  • Ви хочете відновити зубний ряд-стоматолог-ортопед (протезист) і хірург-імплантолог.

Крок № 1 дзвінок в клініку

Як театр починається з вішалки, так і стоматологія починається з адміністратора.

Зателефонуйте адміністратору клініки. Дізнайтеся, чи приймає лікар, до якого ви вирішили потрапити.

Уточніть вартість первинної консультації та діагностики у адміністратора. Порівняйте відповідь з тим, що написано на сайті.

Не намагайтеся по розмові з адміністратором поставити собі діагноз і з’ясувати вартість лікування. Адміністратор не лікар. Він не має права ставити діагноз. Ви витратите купу часу, заплутаєте і себе, і адміністратора. Краще не поспішаючи, в деталях опишіть свою проблему. Послухайте, як вам буде відповідати адміністратор, наскільки уважно він буде вас слухати. У хороших клініках ці процеси налагоджені.

Вас повинні записати на зручний час протягом найближчого тижня. У хороших клініках у лікаря завжди залишено час в розкладі для прийому первинного пацієнта. Під час консультації лікар не буде намагатися вас лікувати, якщо ви самі цього не попросите.

    • у розмові з адміністратором, ви будете абсолютно праві, якщо вас насторожить наступні варіанти відповіді:
    • якщо адміністратор на питання: “скільки коштує?” Відразу назве ціну, навіть не поцікавившись, звідки у вас впевненість у названому діагнозі.
    • якщо в клініці не працюють лікарі, які вказані на сайті.
    • якщо клініка не надає ті послуги, які вказані на сайті.
    • якщо вам хамлять.

Якщо вам відразу пропонують почати лікування або відмовляють в лікуванні вже по телефону.

Після того як ви записалися до лікаря, підготуйтеся до візиту. Сформулюйте і запишіть всі питання, які ви хочете задати доктору про своє здоров’я. Не ” скільки коштує?”і” яку знижку ви мені дасте?». А саме питання по здоров’ю.

Крок №2. Первинна консультація

Обмовимося відразу. Поведінка, яку ми описуємо, потрібно або в спірних, складних випадках, або якщо вам потрібно комплексне лікування, наприклад, імплантація і протезування декількох зубів, лікування зубів і ортодонтія і т. Д. Якщо ви заздалегідь підготували список питань, то ваш візит буде продуктивним. Якщо ні, то вам доведеться слухати монолог доктора.

Первинна консультація повинна тривати не менше години. Для складання комплексного плану, можливо, буде потрібна думка декількох фахівців. Не лякайтеся, лікарі намагаються показати вам всю картину.

Проблеми в роті переплетені дуже тісно. Кожен з лікарів-фахівець у своїй вузькій області. Тому, щоб поставити правильний діагноз і призначити курс лікування, при якому вам не доведеться потім все переробляти і кожен раз платити, лікарі ретельно все вивчають і перевіряють ще раз.

Задавайте багато питань, мова йде про ваше здоров’я! якщо мова доктора рясніє незрозумілими словами, просите пояснень. Висловлюйте свою точку зору з будь-яких питань стосуються вашого здоров’я. Уточнюйте нюанси, пов’язані з прогнозом про тривалість збереження результатів лікування. Особливу увагу приділіть договорам і гарантіям, прописаним в законодавстві. Уточніть кваліфікацію доктора. Зверніть увагу, чи не суперечить інформація на сайті, отримана у адміністратора того, що розповідає лікар.

Зверніть увагу, як лікар вивчає вашу анкету здоров’я, задає він питання, пов’язані з хронічними і зі спадковими захворюваннями, запитує чи про аналізи, про ліки, які ви приймаєте. Перш ніж поставити вам діагноз, доктор повинен зібрати всю потрібну для нього інформацію. А перш ніж планувати лікування, він повинен отримати інформацію про ваш спосіб життя і звички. Загалом, на первинній консультації у лікаря не повинно залишитися часу на те, щоб вас лікувати. І якщо ви планували саме полікуватися, самі зверніть на це увагу лікаря.

На консультації лікарі задають різні питання, в тому числі про те, якого результату ви хотіли б досягти. Якщо ваша проблема зрозуміла лікаря, і він готовий взятися за її вирішення, вам відразу називають вартість і записують на лікування. Однак буває, що після першої консультації не всі аспекти вашого захворювання зрозумілі або є кілька різних варіантів вирішення вашої проблеми. Вас просять прийти на повторну консультацію до іншого лікаря, або на обговорення фінансового плану лікування. Це добре, тому що означає, що лікар серйозно спантеличився вашим випадком і хоче підготувати кілька варіантів рішення. Зазвичай ці варіанти відрізняються і за вартістю, і за тривалістю лікування.запишіть самі або попросіть лікаря написати правильно ваш діагноз. Не розраховуйте, що ви утримаєте в голові всі ці нові для вас слова і терміни.