Зависання пк-версії deathloop викликані проблемами з частотою кадрів і введенням за допомогою миші

19

Шутер від першої особи з тимчасове петлею deathloop від arkane отримав захоплених відгуків і швидко став претендентом на goty. Незважаючи на те, що до самої гри практично немає нарікань, гравці на пк, на жаль, стикаються з проблемами продуктивності і заїкання.

Ранні теорії припускали, що ці проблеми були викликані функцією denuvo по боротьбі з піратством, проте насправді проблема не в цьому. Як зауважив ign, олександр батталья з digital foundry протестував версію для пк і зробив кілька спостережень. 1>«>” на даний момент у всіх моїх тестах немає прямих доказів того, що denuvo відповідальна за мікролаги», – написав батталья. “хоча є проблема з тим, що виглядає як заїкання, але насправді це не пов’язано з продуктивністю».

Ign також зазначив, що ігровий сайт для пк darksideofgaming провів свої власні тести гри і прийшов до аналогічного висновку, в якому говорилося:

” заїкання deathloop якимось чином пов’язане з частотою кадрів. Частота кадрів в діапазоні 60-90 кадрів в секунду викликає відчуття світоклагу . При 120 кадрах в секунду все набагато плавніше. Ці проблеми не мають нічого спільного з обмежувачами частоти кадрів або частотою оновлення”.

Також з’явилися відеоролики, що показують, що deathloop починає заїкатися при використанні миші, але працює відносно плавно при грі на геймпаді.

Кілька днів тому компанія arcane випустила патч для пк-версії, але він не вирішував проблему заїкання. Згідно з примітками до патча, оновлення буде давати більш докладні повідомлення про помилки для гравців на пк, які стикаються з проблемами. Також були виправлені проблеми, через які деякі досягнення не відкривалися гравцям.